12.12.2017 року відбувся РПДС педагогів-організаторів

Виступ
Доброго дня! Рада бачити Вас сьогодні на постійно-діючому семінарі педагогів-організаторів, який проводиться на базі Камбурліївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. В школі я працюю з 2008 року. Основна посада вчитель інформатики та за сумісництвом педагог-організатором. Організатором я працюю 5 рік. Мої захоплення фотографія, малювання і звичайно «зависати» з комп’ютером.
Школа – це співучий вулик дитячих мрій і захоплень! Вона живе своїм особливим життям. Це не просто приміщення, де навчаються діти, це – дитяча Дзвінка Країна. Вона притягує до себе, приваблює нестримною радістю, веселим сміхом, дитячою безпосередністю, чистотою ніжної дитячої душі. Тут ростуть і навчаються школярі. Тут формується їх характер і поведінка, словом, відбувається становлення людини, яка виходить із цих стін і йде в самостійне життя. 
Наша школа працює над проблемою «Система формування життєвої компетентності та виховання  національної, інформаційної, гуманітарної, правової культури учнів».
 Виховання  – найбільш важлива і найбільш суперечлива сфера педагогічної діяльності на сучасному етапі. Завданням виховання є створення необхідних умов, за яких може розвинутися активний громадянин сучасного суспільства, що добре знає себе, вміє правильно використовувати власний потенціал, здатний створити ситуацію успіху, розробити й реалізувати власний життєвий проект.
       Основною метою виховної діяльності в нашій школі є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в закладі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би учням легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
       Виховна робота в школі проводиться за такими орієнтирами:  
ціннісне ставлення до себе;
 ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей;
 ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
  ціннісне ставлення до праці;
 ціннісне ставлення до природи;
ціннісне ставлення до культури і мистецтва.
     В межах цих орієнтирів проводяться шкільні свята і виховні заходи.
     Виховну роботу здійснювали на створення сприятливих умов для всебічного розвитку дітей, їх адаптації в соціумі, формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів, засвоєння морально - етичних норм, сприйняття власної індивідуальності, впевненості в собі, на усвідомленому виборі саме здорового способу життя, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на виховання любові до рідної землі, на осмислення самовизначення  у виборі професії.
      Були проведені такі загальношкільні свята:
свято Першого дзвоника;
святкування Дня працівників освіти
свято «Козацькі забави»;
новорічні ранки;
загальношкільне свято до Дня Соборності України;
свято до Дня святого Валентина «Міс Валентайн»;
спортивне свято для юнаків школи;
свято «Жінка — берегиня роду людського», присвяченого Міжнародному жіночому дню 8 березня;
свято до Дня Перемоги;
свято останнього дзвоника;
свято вручення атестатів випускникам.
  Все, що відбувається у школі, замислюють і організовують в основному вчителі. А тому саме від них більшою мірою залежить емоційна насиченість, якість та результативність роботи, сама тональність шкільного життя.
   У школі я планує і організовує позаурочну навчально-виховну роботу з дітьми, підлітками, молоддю. Вивчає індивідуальні особливості учнів, сприяє розвитку їх здібностей, талантів, навичок самодіяльності, самоврядування, організації змістовного дозвілля і відпочинку. Вживає заходів щодо попередження бездоглядності та правопорушень серед неповнолітніх, пропагує здоровий спосіб життя. Співпрацює з педагогами школи, батьками учнів та позашкільними установами і організаціями.
      Керуючись посадовими обов’язками, я як педагог-організатор уже впродовж 5 років намагаюся створювати у нашій школі усі сприятливі умови для різностороннього розвитку учнів. 
    Усвідомлення суспільної значущості своєї праці – не порожні слова. На мою думку – це могутня передумова розвитку педагогічної творчості, зростання педагогічної відповідальності, активності, ініціативності, сміливості в прийнятті педагогічних рішень.
     Відомий педагог Василь Сухомлинський писав про гармонію трьох понять в педагогічній праці: «треба», «важко» і «прекрасно». З цих трьох мені, як педагогу, доволі часто близьке поняття «важко». Але так вже влаштована людина, що важче легшає, коли зрозуміло, в ім’я чого воно – це важче – робиться. 
    «Сьогодні діти – завтра народ»,  –  саме ці слова В.О.Сухомлинського повною мірою розкривають головну мету, ідею навчально-виховного процесу в школі в цілому та допомагають мені як педагогу-оргнізатору спрямовувати педагогічну діяльність у правильному напрямку – вихованні гідних громадян, справжніх патріотів України, чесних, добрих, справедливих людей, завзятих лідерів та яскравих особистостей.
Свою виховну роботу я пов’язую з предметною – інформатикою та малюванням. Насамперед мені б хотілось поділитись з Вами моїми здобутками в складі  «виховання + інформатика».
Сьогодні я підготували майтер-клас з використання Інтернет ресурсів в виховній роботі школи.
На даний період ви є активними користувачами Інтернету. Підніміть руки у кого нема сторінки в «социальных сетях» на соціальному сайті. У кожного з вас вона є. Ви всі знаєте такі сайти як: Facebook, Instagram, YouTube, Ok, Vk. Так як з 2017 року закрили Ok, Vk, пошукову систему Яндекс та інші російські сайти, які допомагали нам. Ми перейшли на інші. На вирішення цієї проблеми команда Googl створила безліч можливостей для розвитку людини. На даний момент Googl розробив додатки на смартфони та комп’ютера, де синхронізують роботу даних пристроїв. Платформа пропонує нам створювати блоги, сайти, канали, фотогалереї і багато іншого. Мені б хотілось поговорити про блоги, для чого вони потрібні і навіщо їх створювати.
В цьому році ми приєдналися до інших шкіл країни і створили блог школи. З моєю допомогою половина вчителів школи також мають власні блоги. Блог – це своєрідна альтернатива щоденника учня. Люди використовують блоги для того щоб показати щоденну свою роботу. Не обійшло це і навчальні заклади країни. Свій блог я поділяю на 2 розділи: вчитель інформатики, педагог-організатор.
Показ блогу школи.
Показ створення блогу.
Не обійшла я стороною і канал  YouTube. Його я теж використовую і виховній роботі школи і в навчальній. В ньому я виставляю відео ролики про школу, учнів, конурси.
Показ відео  «Презентація школи» 
флешмоб «Про дорожній рух»

агітбригада «Молодь за здоровий спосіб життя»

Комментариев нет:

Отправить комментарий